sâmbătă, 14 februarie 2009

Cartofi taranesti cu pui


Am gasit reteta intr-un numar mai vechi din "Femeia de azi " si cum sunt mare amatoare de retete usoare , nici nu am mai stat pe ganduri ... si bine am facut ca a iesit minunat !

Avem nevoie de :
  • 4 pulpe de pui ( eu am avut pulpe dezosate dar in revista sunt normale, cu os )
  • 2 cepe
  • 2 ardei grasi
  • 2 morcovi
  • 500 g cartofi
  • ulei
  • cimbru
  • sare
  • piper
Cum procedam :

Curatam cartofii apoi ii taiem cuburi sau rondele si ii punem in tava . Peste ei se pune ceapa taiata julien, morcovii rodele, ardeii fideluta si presaram deasupra putina sare, piper si cimbru .
Separat, spalam pulpele de pui si le condimentam bine. Le asezam apoi in tava peste legume.
Stropim totul cu putin ulei si acoperim tava cu folie de aluminiu .






Se da la cuptor 40 minute la foc moderat .

Daca vrei ca friptura sa fie putin mai crocanta, cu 10 min inainte de a opri focul indeparteaza folia de aluminiu .



3 comentarii: