joi, 12 februarie 2009

Salata de fasole verde cu maioneza

Am descoperit de curand aceasta reteta si mie mi-a placut foarte mult .

Avem nevoie de :
  • 500 g fasole verde , de preferat cea cu teaca mai rotunda , nu lata
  • 2-3 catei usturoi
  • 2 linguri de maioneza
  • sare
  • piper
Cum procedam :
Daca folosim fasole proaspata o fierbem o jumatate de ora in apa cu putina sare , daca folosim fasole din conserva nu mai necesita fierbere ; eu am apelat acum la bunataile din camara mamei , astfel incat doar am tocat marunt fasolea , am curatat si pisat usturoiul si am amestecat toate ingredintele intr-un castron ; daca doriti se pate adauga si putin patrunjel .
Este excelenta !













3 comentarii:

  1. Poate sunt eu prea chioara la ora asta, dar sa stii ca din poze fasolea se vede galbena. Poate gresesc. oricum sunt sigura ca reteta e buna cu ambele feluri de fasole. Mai ales ca are si usturoi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)intr-un fel ai dreptate pt asa cum am spus am dat iama prin camara mamei si prin sterilizare probabil ca s-a mai dus din culoare...oricum daca iti place fasolea e super simplu de facut ; si daca tot mi-ai postat vroiam sa-ti spun ca ti-am vizitat zilele trecute blogul si am gasit pe acolo niste retete super interesante ;bravo tie !

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata bine, este usor de pregatit, si gustul sigur este pe masura:) O sa incerc cat de curand aceasta reteta!

    RăspundețiȘtergere