miercuri, 18 februarie 2009

Coltunasi cu branza dulce

Ca orice mama, imi place sa fac copiilor mei mancarea lor preferata , mai ales daca este vorba si de ceva sanatos si hranitor. Asa ca in aceasta dimineata mi-am amintit promisiunea facuta baietului mai mare ( 4 ani ) si inaite ca el sa se trezeasca coltunasii erau gata .
Bineinteles ca nu au lipsit aprecierile lui : " Ce mama buna esti tu ! Te iubesc ! "

Ingrediente :
Pentru aluat :
  • 2 oua
  • 100 ml lapte ( sau apa )
  • un praf sare
  • faina
Umplutura :
  • 200 g branza dulce
  • un ou
  • un zahar vanilat
Cum procedam :
Facem un aluat tare din oua , lapte si faina . Atentie! Faina se adauga putin cate putin .
Aluatul rezultat il impatim in patru parti .
Luam prima parte si o intindem cu sucitorul ; ar trebui sa iasa o foaie cam de 3-4 mm grosime . O taime in 4 si in centrul fiecarei bucati se pune cate o lingurita plina din amestecul de branza cu ou .


















Tragem colturile astfel incat sa formam un triunghi si apasam marginile cu furculita sa se lipeasca intre ele .











Intre timp punem pe foc o oala cu apa ( ~ 2 litri de apa ) si sare ; cand apa clocoteste punem coltunasii in apa ; atunci cand sunt gata se ridica la suprafata .
Procedam in mod similar si celelalte 3 bucati de coca ;
Coltunasii se pastraza la loc caldut in vas acoperit si se servesc dupa preferinta cu miere , dulceata sau smantana .
Noi am servit cu miere si au fost deliciosi .

8 comentarii:

  1. langosii cu ciocolata buni mmmmm. pentru cine nu are cuptor (ca mine) foarte comod. felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. suuper buni .am facut si eu si au iesit grozavi.

    RăspundețiȘtergere
  3. facem si noi cred ca sunt deliciosi

    RăspundețiȘtergere
  4. dacä puneti un cub,2 de unt topit cald spre fierbinte impreunä cu laptele sare si ouä iese si mai bun!!!incercati

    RăspundețiȘtergere