sâmbătă, 4 aprilie 2009

Briose cu gem si nuci

Am aceasta reteta de la o prietena buna si este ideala atunci cand trebuie sa faci un desert foarte rapid . Eu am facut de acesta data cu nuci si gem de capsuni dar puteti face o multime de combinatii : briose cu ciocolata , cu stafide , etc

Iata de ce avem nevoie :
  • 2 oua
  • 1 1/2 zahar
  • 1 cana lapte sau apa
  • 2 linguri ulei
  • 1 plic praf de copt
  • 3 cani faina
  • 10-15 nuci pisate
  • 2 plicuri zahar vanilat
  • ~ 200 g gem
Cum procedam :
Amestecam praful de copt in faina si apoi punem toate celelalte ingrediente , cu execeptia gemului , si amestecam putin cu lingura .
Umplem pe jumatate formele de briose , pe care le ungem in prealabil cu putin ulei, punem cate o lingurita mica de gem pe centru si apoi completam formele cu aluat .
Atentie ! Nu umpleti formele complet deoarece briosele cresc .
Se dau la cuptor la foc mediu ; sunt gata cam in 40 de minute , dar eu le incerc intotdeuna cu o scobitoare .
Din aceasta compozitie mie imi ies 24 de briose .
Au fost pur si simplu devorate !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu