sâmbătă, 26 septembrie 2009

Cuptor cu convectie "Flavor wave Turbo Oven"

Pana nu demult ma tot gandeam sa achizitionez un aparat de gatit la abur, dar pentru ca oferta pe piata este foarte variata , am tot amanat momentul . Dar ... dehh ! daca nu m-am hotarat de la inceput ... iata-ma acum intr-o dilema si mai mare : tocmai am descoperit aceasta noua si minunata masinarie , adica numitul Cuptor "Flavor wave Turbo Oven", care pare sa fie aparatul perfect pt orice persoana ; sau cel putin pt mine sigur ar fi ! Daca ati gatit la acest aparat nu ar fi o idee prea rea sa transmiteti ceva pareri , eventual foto cu ce ati gatit ! Intre timp eu voi posta numai doua filmulete de prezentare ale acestui cuptor si poate pe viitor si ceva retete . Asta daca nu s emai innventeaza ceva pana ma hotaresc eu :)

27 de comentarii:

  1. Ma gandeam si eu sa cumpar acest cuptor deoarece mancare pare ca se gateste prin magie! Dilema mea este daca sa-l iau pe asta sau pe cel simplu de la Rohnson, fara infrarosii si halogen. Pe site-urile straine am citit ca in cazul lui Flavor wave se cam arde becul cu halogen ... asa ca tind mai mult inspre Rohnson, fiind si acesta cu convectie. Din cate am citit, si cel de la Rohnson are accesorii si se curata singur.
    Daca o sa cumpar, revin cu pareri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai am facut floricele :)
    Cu minunea din comert dedicata pentru microunde nu merge, ca se arde hartia.
    Asa ca am pus peste tavita de sus un capac intos sprijit pe 2 furculite (sau orice rezista la temperatura), putin unt, sare si... la 240 grade mi-a facut cam 80%. E fain ca ventilatorul le arunca pe cele facute.
    Data viitoare incerc si pe cea de jos. Ai idee la cate grade se fac floricelele?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa aveti bafta mai mare ca mine. Gateste bine, nimic de zis, dar al meu s-a ars dupa a 3-a folosire. M-a lasat cu pestele sa-l mananc ... sushi :D
    Va recomand sa nu il luati.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur ai avut versiunea originala de la TV? Cica au aparut si alte copii.
    Are oricum garantie 1 an.

    RăspundețiȘtergere
  5. Fiti linistiti. Ca orice lucru cumparat, se poate strica orice.Eu am comandat un cuptor de la TV si l-am primit dupa vreo doua luni, dar cand l-am primit era defect si nu se putea folosi. Asa ca am dat intamplator de alte firme care vand acest produs sub alte denumiri mult mai ieftin si de aceeasi calitate. Asa ca mai lasati-ma cu produsele originale. Sunt made in P.R.C.

    RăspundețiȘtergere
  6. si unde sunt retetele?? deci..ceva inafara de pui cu legume.sau peste cu legume. asteptam!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am cumparat si eu un astfel de cuptor dar mi-a trimis retetele in limba engleza si eu nu stiu sa traduc.Stie cineva unde sa ma adresez pentru traducere?

    RăspundețiȘtergere
  8. aici poti sa traduci orice, chiar si un site
    http://translate.google.ro

    RăspundețiȘtergere
  9. buna ziua! acest cuptor este o minune!
    cartofi copti:se curata de coaja, se ung cu ulei, boia,sare,busuioc.....fiecare ce condimente are(fara cele cu E uri), se pun in cuptorul bine incalzit, la 140 grade timp de ~ 30 min, dupa care se inteapa cu furculitza shi apoi se mai lasa ~15 min la 200 grade pentru a se face acea crusta crocanta(in interior raman moi)....yam-yam sunt delicioshi!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. va mai spun una!jumatate de piept de pui scos de la congelator, uns cu ulei shi cu condimente bagat in cuptorul incalzit bine; se lasa la 200 de grade ~10 min, apoi la 140 min ~15 min, dupa care la max ~ 10 min ptr crusta....n am cuvinte c bunatate...pofta buna~~!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. daca mai doritzi sa mi spunetzi k va mai postez retzete....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. VA TRANSMIT EMAIL-UL MEU-iliera@yahoo.com-daca sunteti amabil si eu sunt interesat de retete noi-multumesc!

      Ștergere
  12. Te rog, daca mai ai, mai trimite oarece retete. Mi-am achizitionat si eu un astfel de cuptor, si in afara de pui (care a iesit super) nu prea sctiu ce as putea face. Mersic!

    RăspundețiȘtergere
  13. SE POT FACE SI CHIFTELE?

    RăspundețiȘtergere
  14. se pot face si chiftele si ardei umpluti. O minunatie.
    Cea mai faina mie mi s-a parut ca a iesit friptura de vita, pusa asa, ca in reclama, o bucata generoasa. La suprafata crocanta si in interior suculenta si frageda.

    RăspundețiȘtergere
  15. mi-am luat si eu un astfel de cuptor dar marca Avilla. Pana acum sunt foarte multumita de cum functioneaza si l-am prins la oferta . Pentru cei interesati il gasiti aici: http://www.pretulverde.ro/produse/189-casa-si-bucatarie/231-bucatarie/825-cuptor-cu-convectie-si-halogen-avilla.html

    RăspundețiȘtergere
  16. Am si eu un cuptor flavor wave turbo dar nu prezinta siguranta pt a pune baza a avea un aparat de gatit,deoarece deodata m-am trezit ca nu mai merge,se aprinde becul,dar se opreste repede si timpul merge normal dupa ce il setez,dar am asteptat sa se faca pestele cu legume,si cand nu mai aveam timp de foame sa transfer la cuptorul traditional pt a putea sa mancam,iata ca erau reci asa cum le bagasem,asa ca nu e bun si de incredere,si mai ales ca infrarosiile nu sunt tocmai sanatoase,nu ca fac rau,dar nu sunt nici bune ca nu pastreaza calitatile din ce faci la el,decat gustul e bun,dar proprietatile nu garantez,am dubii.Mai buna a fost tigaia de la reclama tv hot pan,dar dupa ce am transferat pestele in ea,cand am terminat,nu se mai putea scoate mirosul de peste din ea,a fost groaznic pana am scos mirosul de peste.Ca retete se pot face absolut tot ce se poate face si la cuptoarele traditionale,inclusiv sarmale,budinci,musaca,absolut tot ce bagi la cuptor.

    RăspundețiȘtergere
  17. Folosesc cuptorul cu suuces de aproximativ un an. In prezent am o problema cu el, nu mai incalzeste. M-ar interesa daca stie cineva adresa unui service in Bucuresti, eventual sector 1

    RăspundețiȘtergere
  18. 1800 000 lei vechii trebuie sa platesc pentru ca mi-a plesnit bolul ce trebuia sa fie rezistent la caldura. A mea este vina ca in timpul procesului de coacere a plesnit bolul ? Da, iesise din garantie dar te astepti sa se arda partea electrica atunci cand iese din garantie nu sa-ti plesneasca bolul si sa-l platesti cat nu face ! Cuptorul nu cocea uniform iar dupa cateva luni de folosinta trebuia sa dau temperatura la maxim ca sa coaca .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut, ai putea sa imi spui unde ai gasit bol? si al meu s-a spart, dar din cauza mea, dar as vrea sa stiu de unde pot sa imi iau alt bol si daca se merita (sau sa iau alt cuptor)

      Ștergere
    2. unde ai gasit bol? si mie mi s-a spart bolul, dar din cauza mea, am fost neindemanatica cu un vas de yena, si a cedat cuptorul, nu vasul de yena.
      as vrea sa stiu daca se merita sa caut un bol de inlocuit si de unde pot sa iau, ca nu gasesc, sau sa ma gandesc la alt cuptor. multumesc

      Ștergere
  19. buna de unde fac rost de retete pt cuptor
    va rog sa imi dati un site s-au o adresa de unde pot gasi multuesc

    RăspundețiȘtergere
  20. Din pacate pot sa spun ca serviciile de service postgarantie sunt inexistente deci achizitionarea este o bataie de joc. Furnizorii scot dupa expirarea termenului de garantie produsul din oferta iar daca se strica ceva ramai cu buza umflata. Asa am patit cu lampa cu infrarosii (daca este cu infrarosii si nu este o rezistenta electrica banala intr-un tub de sticla) pe care nimeni nu o mai furnizeaza. Mai mult firma din Anglia (THANE) m-a expediat la plimbare cum ca produsul nefiind luat direct de la ei sa ma adresez dealerului din Romania. Dealerul zice ca mai sus. Este deci o bataie de joc si nu recomand nimanui sa cumpere acest produs in aceste conditii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gasiti lampa cu infrarosii pentru cuptorul cu halogen la pretulverde.ro (http://www.pretulverde.ro/produse/317-pentru-bucatarie/230-cuptoare-halogen/807-rezistenta-lampa-halogen-pt-cuptor-convectie.html)

      Ștergere
  21. One can find lot of such funny sports moments very easily.

    If you have a bad dog, you can submit your story online on this submission
    form on baddogs. And if you are not ready for it, then believe it, your boredom
    will stay.

    My blog ... cute funny pictures animals

    RăspundețiȘtergere
  22. You really make it appear so easy along with your presentation however I in finding this topic to be actually something which I feel I might never understand.

    It seems too complex and very huge for me. I'm looking ahead on your next put up, I will try to get the cling of it!

    my web site ways to lose weight fast

    RăspundețiȘtergere
  23. unde pot gasi un bol de sticla termorezistent pentru un cuptor rohnson 292 care mi s-a spart

    RăspundețiȘtergere