marți, 5 mai 2009

Chiftele de carne cu soia


Trebuie sa marturisesc ca de fiecare data cand se iveste prilejul adaug un pic de soia la preparatele mele ; soia este un aliment cu multe virtuti care nu trebuie sa lipseasca de pe masa nimanui .
Astazi am preparat delicioasele chitelute cu care ( de porc ) si soia si au fost foarte apreciate de toti membri familiei ( asta ma include si pe mine :) ).

Avem nevoie de :
  • 500 g carne ( eu am folosit decarne de porc , dar se pot face si cu vita sau pui )
  • 100 g soia granule
  • 1 ceapa
  • 5-6 catei usturoi
  • 2 oua
  • patrunjel
  • marar
  • piper
  • cimbru
  • sare
  • 2 linguri pesmet
Cum procedam :

Fierbeti soia conform instructiunilor de pe pachet ; eu adaug intotdeuna si putina vegeta .
Se amesteca toate ingredinetele ; pe o tava cu fina se pm cu lingura chiftelutele ; se dau prin faina pe toate partile se formeaza in mana si se prajesc in ulei incins la foc mic .
Se pot servi ca atare cu diverse garnituri sau le puteti marina exact ca si chiftelele normale numai din carne .
Noi le-am servit cu piure de cartofi si salata de varza alba .





2 comentarii:

  1. mam ce delicii!! as da toti banii castigati la pariuri Romania pentru o gf care sa poata gati asemenea minunatii doar pentru mine...ah...

    RăspundețiȘtergere