duminică, 3 mai 2009

Portocale umplute


Am gasit reteta de portocale umplute in revista Femeia de azi , dar am modificat cantitatile la jumatate. Mi-a placut ideea si de aceea am incercat-o si eu ; sunt usor de facut si de efect .


Avem nevoie de :
  • 4-5 portocale, de preferat cu frunze( eu am improvizat)
  • 1 pahar zahar tos
  • 1 lingurita coaja rasa de portocale sau lamaie
  • 4 linguri faina
  • 2 galbenusuri
  • 1 pahar apa
  • esenta de rom
Cum procedam :
Scobesti portocalele si scoti miezul .
Amesteci, pe foc mic, faina cu zaharul si apa. Cand se ingroasa adaugi miezul de portocala.
Iei de pe foc, lasi sa se racoresca, apoi adugi o picatura de rom, sucul si galbenusurile.
Umpli portocalele,pui capacul si dai la rece cateva ore.
Poti umple portocalele si cu alte creme, cu budica sau cu inghetata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu