sâmbătă, 2 mai 2009

Varza de bruxelles cu pui

In sfarsit m-am hotarat si eu sa incerc aceste mici verzisoare , care desi imi starnisera demult curiozitatea eram putin cam rezervata , mai ales ca din cate am mai citit nu toata lumea le apreciaza. Pentru ca nu stiam cum sa le prepar am cumparat pulpe de pui , am ajuns acasa si cauta pe net retete cu varza de bruxelles si ... rezultatul a fost delicios .


Ingrediente :
  • 500 g carne de pui
  • o pungulita varza de bruxelles congelata
  • o cana de lapte
  • o lingura de faina
  • 150 g smantana
  • putin unt
  • sare, piper
Cum Procedam :

Punem puiul putin la inabusit in unt si putina apa si lasam la foc mic a prox .10 minute. Separat amestecam faina cu smantana si laptele si adaugm pe pui . Varza de bruxelles o scoatem din punga, eu am trecut-o printr-un jet de apa rece, si o punem la fiert alaturi de pui . Lasam la foc mic si avem grija sa amestecam din cand incand.Inainte de a opri focul potriviti de sare si piper . Este gata in aproximativ 40 de minute .









Un comentariu: