vineri, 16 mai 2014

Ciuperci umplute cu crema de branza



  Usor, rapid si delicios, un aperitiv cu care putem impresiona usor musafirii. Eu nu am avut musafiri aici dar macar mi-am impresionat sotul ... :)










 Avem nevoie de :
     -  500 g ciuperci champigon 
     -  250 g granza proaspata ( eu am folosit Delaco )
     -  2 catei  usturoi  
     -  2  fire de usturoi
     -  marar
     -  piper
      - sare

  Cum procedam:
   Spalam ciupercile, le curatam  si  indepartam coditele. Le asezam in tava de cuptor una langa alta si le presaram cu sare. Intre timp facem crema de branza in felul urmator: branza proaspata o frecam bine cu sarea si piperul apoi adaugam mararul tocat fin, usturoiul pisat si cel verde tocat marunt si frecam pana se incorporeaza foarte bine. Apoi cu lingurita umplem ciupercile.
   Coditele ramase le spalam bine si le dam cu sare si le punem in tava pe langa ciupercile umplute. La cuptor ies foarte buuune!
    Lasam la cuptor aproximativ 30 minute. Se servesc calde dar sunt bune si reci .





Pofta buna!
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu